2007. október 24., szerda

Arany és fekete garnitúra


15 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hűűűűűű de nagyon elegáns!!
Emőke

Makra Gabriella írta...

Hűűű, megint egy gyönyörűség került ki a kezed alól!!!

Brigi írta...

Köszönöm Emőke, kedves vagy!!

Brigi írta...

Drága Gabi kösziiiiiiiiii!!!

Tündi írta...

Nagyon, de nagyon tetszik Brigi!!!! Az a medál valami tökély!!

Brigi írta...

Tündéri vagy, bíbelődtem vele sokat, így tetszett a legjobban :-)

fszeva írta...

Azt hittem, h ide már írtam. Nem értem, pedig nagyon-nagyon tetszik!!!

almona írta...

Brigi, ez gyönyörűség!!! Nagyon tetszik!

Bódisné Pichler Tünde írta...

Nagyon Szépséges lett! Csuda csillogós gyönyörűség! Szeretem! :)

Roberta írta...

Hűűűűűűűű de jó ez a szett:-)))) Gratulálok Brigi!!!!

Dóra írta...

Gyönyörű szett!!!

Ary írta...

Ez valami csúcs!!!! Ilyen medélt én is akarok :)) gratulálok hozzá Brigi

Brigi írta...

Kösziiii Mindenkinek :-)))

Névtelen írta...

Magnifique bracelet, bravo et beaucoup de belles choses sur ton blog

Névtelen írta...

It could give you more facts.