2007. október 5., péntek

Tourvelle garnitúra



Marie le Sueur: Bijoux en cristal

19 megjegyzés:

Makra Gabriella írta...

Brigi! Ez csodás!! "Csak így szép csendben feltéve..."

Brigi írta...

kis szemfüles pusziii :-)))

Ary írta...

Fantasztikus!!! Rendelek tőled 3 ugyanilyet :D :D

babobead írta...

Mestermunka,elismerés a kitartásodért. Gyönyörű lett!!

Zsani írta...

Fantasztikusan szép!!! Mintha igazi csipke lenne!!!!
Szuper!!!!!

Dóra írta...

Lenyűgöző! Elismerésem!!!

Roberta írta...

Brigi csodás ez a szett! Gratulálok:-)))

fszeva írta...

Teljesen elájultam ettől a karidtól is, szeretném élőben is látni!:)
(Nincs kifogás!!:DD)

Brigi írta...

Ary, kééérlek, legalább különböző színekben.... :-)))

Brigi írta...

Barbi, Zsani, Dóra, Roberta, hízom a szavaitoktól, kösziii :-)))

Brigi írta...

Éva, szombaton mutattam a tanfolyam elején... ott voltál :-))

Tündi írta...

Felírsz engem is angyalkodó ajándékokhoz, egy ilyen gyönyörűséggel? Olyan nagyon szép, hogy csorog a nyálam!!

Brigi írta...

Tündi, tündéri dolgokat írsz :-)))

Zsófi írta...

Brigi, álomszép ez a szetted!!! 1000 éve listámon van, remélem egyszer el is készitem:))

Kata írta...

Nem kis munka lehetett.......!!!!!!!!!!!Nagy-nagy Gratula!!!!!!!! Gyönyörűűűű!!!!

Brigi írta...

köszi Csajok, valóban nem kis munka van benne :-))

Erdei Mária Virág / Marcsi írta...

Gyönyörű lett Brigi!!! Én is akarok ilyen szépet! Gratula!!!

Brigi írta...

köszi Marcsikám:-))))

Névtelen írta...

Whoever owns this blog, I would like to say that he has a great idea of choosing a topic.