2009. április 23., csütörtök

Adina

Dia medáljaira mindig elcsábulok :-))))
Köszi Dius!!!

14 megjegyzés:

Ági mama írta...

Nem csoda, hiszen gyönyörű!!!

pencio írta...

Très sympa !

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Nagyon szépséges! :) Gratulálok! :)

Kiss Antalné írta...

Szép mintára könnyű elcsábulni és te gyönyörűt fűztél.

Mili írta...

Csodás Brigi!

Bandrea's Beads írta...

Meseszép! Csodálatos színekben fűzted meg!

Anna írta...

Nagyon szépséges!

Elle írta...

very pretty

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Én is, úgyhogy megértelek. Fincsi színeket választottál!

Bódisné Pichler Tünde írta...

Ilyen a mi Diánk! Belevisz mindenbe! ;DDD Én is elcsábultam...
Gyönyörű lett, szeretem a színeit is nagyon! :)

Erdei Mária Virág / Marcsi írta...

Csodaszép lett Brigi!

Marcie Abney Carroll írta...

Your things are beautiful, and I wish I could speak your language so that I could tell you!

Hobbi-Tünde írta...

A tied is szuper lett!!!

Andi írta...

Nekem is ez a medál nagyon tetszik, rettentő ügyes vagy!! ;)